Poleg Argete je priznanje za najbolj učinkovito blagovno znamko osvojil tudi Telekom Slovenije

19. marec. 2019 / Aktualno

Ob naknadni identifikaciji registriranih blagovnih znamk treh nagrajenih akcij oglaševalca Telekom Slovenije, d.d., je bilo ugotovljeno, da gre pri vseh treh akcijah za isto blagovno znamko in ne dve različni, česar se skozi prijavni postopek ni dalo nedvoumno potrditi.

Na osnovi novih ugotovitev in po prištetju točk, ki jih je Telekom Slovenije prejel za osvojeni bronasti Effie, imata blagovni znamki Argeta in Telekom Slovenije enako število točk, tako da sta obe osvojili naziv najbolj učinkovite blagovne znamke.

Droga Kolinska d.d. / Atlantic Grupa in Telekom Slovenije, d.d., si tako delita naziva najbolj učinkovitega oglaševalca in najbolj učinkovite blagovne znamke za Argeto in Telekom Slovenije.

Zlate nagrade Effie Slovenija 2018 so prejeli:
• A1 Slovenija in agencija Grey Ljubljana, v sodelovanju z agencijami Taktik, Mediodrom, Sonce.net in Zavod Multipraktik za akcijo Lahkonočnice v kategoriji J) Družbeno dobro;
• Droga Kolinska d.d. / Atlantic Grupa in agencija Luna \TBWA, v sodelovanju z agencijami Media Publikum, iProm in Valicon za akcijo Odkrij, kako jih imaš ti najraje! v kategoriji A) Potrošni izdelki – hrana;
• Spar Slovenija in agenciji Formitas creative ter AM komunikacije, v sodelovanju s partnerji Pro Plus, NLB d.d. in Summit motors d.o.o. za akcijo Štartaj, Slovenija! v kategoriji F) Storitve – trgovine;

Srebrno nagrado Effie Slovenija 2018 so prejeli:
• Telekom Slovenije, d.d. in agencija Pristop d.o.o., v sodelovanju z agencijama Renderspace d.o.o. ter Pristop Media d.o.o. za akcijo Modri svet v kategoriji E) Storitve – telekomunikacije in IT;

Bronaste nagrade Effie Slovenija 2018 so prejeli:
• Droga Kolinska d.d. / Atlantic Grupa in agenciji Luna \TBWA ter Publicis Groupe Slovenia v sodelovanju z Agencijo 101 za akcijo Dolgoročna strategija Argete Junior v kategoriji N) Dolgoročna učinkovitost;
• Pivovarna Laško Union d. o. o. in agencija Luna \TBWA v sodelovanju z agencijo Media Publikum za akcijo Laško Stava v kategoriji B) Potrošni izdelki – pijača.
• Lidl Slovenija in agencija Luna \TBWA v sodelovanju z agencijama CNJ d.o.o. in OMD Slovenija za akcijo Lidl praznuje 10 let v kategoriji F) Storitve – trgovine;
• Telekom Slovenije, d.d. in agencija Luna \TBWA v sodelovanju z agencijo Pristop Media d.o.o. za akcijo Vi podpirate Slovenijo, mi skrbimo za vas. v kategoriji L) Medorganizacijski trgi (B2B).

Priznanja finalistom Effie Slovenija 2018 so prejeli:
• Mercator, d.d. in agencija ArnoldVuga, v sodelovanju z agencijama Pristop Media d.o.o. in AVI za akcijo Dobro sem v kategoriji F) Storitve – trgovine;
• Mercator, d.d. in agencija ArnoldVuga, v sodelovanju z agencijo Pristop Media d.o.o. za akcijo Moje znamke v kategoriji F) Storitve – trgovine;
• UNICEF Slovenija in Agencija 101 za akcijo Skriti escape room v kategoriji J) Družbeno dobro;
• UNICEF Slovenija in Agencija 101 za akcijo Skriti escape room v kategoriji K) Nizkoproračunske akcije;
• Telekom Slovenije, d.d. in agencija Pristop d.o.o., v sodelovanju s partnerji Renderspace d.o.o., Pristop Media d.o.o. in TSmedia, d.o.o. za akcijo Za naše v kategoriji I) Korporativni ugled in aktivacija sponzorstev.

Posebno nagrado razvojnega partnerja Inštituta za raziskovanje trga in medijev Mediane za uporabo raziskav je prejel Spar Slovenija za akcijo Štartaj, Slovenija!.

Priznanja najbolj učinkovitemu oglaševalcu, agenciji in blagovni znamki v Sloveniji v 2018 prejmejo:
• Naziv najbolj učinkovitega oglaševalca v letu 2018 v Sloveniji si delita Droga Kolinska d.d. / Atlantic Grupa in Telekom Slovenije, d.d.;
• Najbolj učinkovita agencija v letu 2018 v Sloveniji je Luna \TBWA;
• Naziv najbolj učinkovite blagovne znamke v letu 2018 v Sloveniji si delita Argeta in Telekom Slovenije.

Iskrene čestitke nagrajencem >>

Oglejte si fotoutrinke Zaključne prireditve Effie Slovenija 2018 >>