Effie Slovenija 2016

Organizacijo Effie strokovno in poslovno vodi Strokovno-organizacijski odbor (SOO) z dveletnim mandatom. SOO imenuje Upravni odbor SOZ, ki potrjuje tudi Poslovnik in oba Pravilnika Effie ter nadzira porabo finančnih sredstev.

Mojca-Avšič_cb
mag. Mojca Avšič, direktorica raziskav in razvoja v strateškem poslovnem področju delikatesni namazi, Droga Kolinska / Atlantic Grupa
Mojca Avšič se je po končanem študiju na ljubljanski Ekonomski fakulteti leta 2000 zaposlila v Mercatorju, kjer je leta 2004 prevzela vodenje službe za tržne raziskave in nove medije, leta 2006 pa postala direktorica marketinga. V 2011 ji je Društvo za marketing Slovenije podelilo prestižni naziv marketinške direktorice leta. Do konca avgusta 2015 je v Mercatorju opravljala naloge izvršne direktorice za marketing in razvoj.

Ima vrsto let izkušenj dela v marketinški stroki. V Mercatorju je bila odgovorna za marketinško strategijo podjetja na vseh trgih delovanja Skupine Mercator, razvoj in upravljanje Mercatorjevih blagovnih znamk, tržno komunikacijske aktivnosti, razvoj spletne trgovine ter upravljanje odnosa s kupci. Septembra 2015 se je pridružila Droga Kolinski / Atlantic Grupa, kjer je prevzela vodenja področja raziskav in razvoja v strateškem poslovnem področju Delikatesni namazi.

Mojca je ciljno naravnana k doseganju konkretnih rezultatov, zna združiti potencial številnih sodelavk in sodelavcev in jih motivirati, saj ima neustavljivo energijo, strokovno znanje in vizijo. Izkušnje si je nabirala tudi na številnih strokovnih področjih, predvsem iz področja marketinga: bila je članica Organizacijskega odbora SOF in je članica UO SOZ. Sodelovala je na številnih strokovnih izobraževanjih, kot slušateljica in tudi kot aktivna predavateljica, tako v Sloveniji kot tudi v regiji.

Funkcija v SOO:
Predsednica Effie Slovenija 2016

 

1
Mojca Pesendorfer, vodja marketinga v strateškem poslovnem področju delikatesni namazi, Droga Kolinska / Atlantic Grupa
Mojca Pesendorfer, univ. dipl. komunikologinja, je v Drogi Kolinski / Atlantic Grupi odgovorna za strategijo znamke Argeta, tržne komunikacije in vodenje strateških projektov razvoja znamke s strani marketinga. Pred tem je v Publicis Groupe Slovenia vodila oddelek strateškega načrtovanja, kjer skrbela za strateško inovativnost in efektivnost komunikacijskih rešitev, ki jih je pripravljala agencija. V svoji 10-letni karieri v agenciji je pridobila bogate izkušnje v svetovanju naročnikom agencije pri njihovih marketinških in komunikacijskih izzivih, kot so oblikovanje strategij tržnih znamk, oblikovanje in lansiranje novih poslovnih modelov, izdelkov in znamk ter zagotavljanje učinkovitosti marketinških aktivnosti.

Skupaj s sodelavci in klienti je osvojila dva Euro Effija ter tri zlate in dve srebrni Effie nagradi v Sloveniji.

Svojo kariero je sicer začela v Bruslju kot vodja raziskave o podjetniškem potencialu evropskih študentov za neprofitno organizacijo JADE, ki spodbuja podjetništvo med študenti v Evropi.

Funkcija v SOO:
Strokovna direktorica Effie Slovenija 2016

 

Petra-Prelog

Petra Prelog, vodja projektov, Slovenska oglaševalska zbornica
Petra se je že v času študija komunikologije na Fakulteti za družbene vede pridružila Slovenski oglaševalski zbornici in se po zaključku študija tam tudi zaposlila. Sodeluje na različnih področjih festivalov SOF in Golden Drum ter samostojno vodi projekte Revidiranje prodanih naklad (RPN), Merjenje obiskanosti spletnih strani (MOSS) in tokrat že osmo izvedbo Effie, nagrade za tržno-komunikacijsko učinkovitost.

Funkcija v SOO:
Člani Strokovno-organizacijskega odbora Effie Slovenija 2016