Effie je naložba, na katero se lahko zanesete

24. september. 2018 / Aktualno

Ko vstopite v Effie tekmo, ste investirali vase, v svoj tim, blagovno znamko in podjetje. In če osvojite nagrado? Potem investirate tudi v izobraževanje trga.

Že sodelovanje je vredno truda

Priprava prijav je timsko delo in je praviloma dolgotrajen proces, saj je potrebno zbrati ogromno informacij, analiz in številk, nato vse zbrano urediti in zapisati. Pa vendar se ob pisanju prijave na Effie zgodi nek zares dragocen moment. V vrtincu hitenja iz ene aktivnosti v drugo, kjer nam običajno zmanjka časa za poglobljeno analizo, nas Effie vsaj malo ustavi, ker od nas terja čas za samooceno. Poglobljeno razumevanje in vrednotenje aktivnosti pripomore k utemeljevanju vlaganja v tržno komuniciranje, odnosi med sodelujočimi partnerji in timom se poglobijo, saj vedno bolj spoznavate, da ste skupaj ustvarili nekaj resnično dobrega za znamko, nemalokrat pa se sproži tudi nov zagon in, neizogibno, tudi nove ideje o nadaljnjih aktivnostih.
In čeprav je priprava prijave na Effie intenziven proces, je vsekakor  vreden truda, tudi če vaša akcija ni uvrščena med finaliste ali zmagovalce, saj na ta način preverite uspešnost in učinkovitost vaših akcij, izpostavite dosežke teama in posameznikov, se naučite strukturiranega, argumentiranega in razumljivega podajanja vaših marketinških zgodb in ugotovite, kako svoje delo izboljšati v prihodnje.

Effie nagrada je največji kompliment učinkovitim idejam

Effie je v Sloveniji najbolj zaželena in ugledna nagrada za tržno komuniciranje, prav tako pa je njen ugled nesporen tudi v drugih licenčnih Effie programih po svetu. S podelitvijo nagrad se ugled preslika tudi na nagrajence, tako na nacionalni kot tudi na mednarodni ravni, saj se prejete nagrade vseh Effie programov upoštevajo v Effie Effectiveness Indexu, svetovni razvrstitvi najučinkovitejših agencijskih mrež, agencij, oglaševalcev in blagovnih znamk.

Effie zagotavlja večjo kredibilnost v poslovnem okolju in potrditev lastnega znanja in dela nagrajenih oglaševalcev in agencij. Zmagovalci lahko s ponosom na ogled postavijo prejete nagrade v obliki kipcev in diplom, v tržnem ali korporativnem komuniciranju pa imajo pravico do uporabe značk »Nagrajenec Effie Slovenija«,  ker se z njimi povezuje prestiž in potrjuje status strokovnjaka na področju učinkovitega tržnega komuniciranja. Učinek je vsestranski, tako z vidika upravičevanja investicij z dokazano donosnostjo naložbe kot z vidika utrjevanja marketinga kot stroke. Ugled privablja stranke, partnerje, nenazadnje morda tudi najboljše strokovnjake za tržno komuniciranje, če govorimo o kadrovanju.

Akcije, ki se umestijo med finaliste in nagrajence Effie pa prispevajo tudi k širjenju znanja, saj so pisne predstavitve akcij, če prijavitelj to dovoli, vključene v Zbornik finalistov Effie Slovenija. Širjenje znanja pa se ne ustavi v Sloveniji, saj so akcije vključene tudi v zbirko najučinkovitejših nagrajenih akcij Effie Worldwide – bazo študij primerov o učinkovitih tržno-komunikacijskih strategijah, idejah in rezultatih ter predstavitev podjetij in posameznikov, ki ustvarjajo najučinkovitejše akcije v naši industriji.

Če ne izvzamemo povsem siceršnjih dražljivih občutkov, ki nas prevevajo zaradi želje po zmagi, pa šteje tudi to, da vam je lahko malce manj pomembno, kaj si ljudje mislijo o vaši akciji, ker ima vaša akcija Effie – nagrado, ki temelji na rezultatih. Dokazanih!