Effie govorci na februarskem DMS TOPX

20. december. 2017 / Novice

Februarsko izobraževanje Marketing TOPX, ki poteka pod okriljem Društva za marketing Slovenije (DMS) z naslovom Učinkovite ideje za učinkovito komuniciranje bo potekalo v sodelovanju z Effie Slovenija 2018. Udeleženci bodo imeli edinstveno priložnost, da prisluhnejo snovalcema uspešnih, z nagradami Effie nagrajenih akcij.

Barbara Randić, vodja tržnih komunikacij za regijo Adriatik pri Renault Nissan Slovenija, in Jernej Špende, strateški direktor v agenciji Grey Ljubljana, bosta na primeru akcij Plemenska vožnja in Alternativnih 24 ur, predstavila podrobnosti o tem, kako se lotili zasnove in izvedbe uspešnih komunikacijskih kampanj.

                                                  

Agencijska mreža Grey je v letu 2017 prejela že osmi laskavi naziv agencije leta po izboru Euro Effie, agencija Grey Ljubljana pa se je v izvedbi 2016 uvrstila med finaliste za nagrado Effie Slovenija. Renault je na slovenskem izboru Effie nagrad prejel že tri kipce, in sicer zlatega v izvedbi 2010, srebrnega v 2008 in bronastega v 2016.

Izobraževanje bo potekalo v četrtek, 15.2.2018, od 16. do 19. ure v prostorih GZS (Dimičeva 13, Ljubljana, dvorana A). Več informacij o predavateljih, dogodku in prijavi dobite na spletni strani dogodka.