Effie dan učinkovitosti 2019 | 14. marec 2019

28. november. 2018 / Aktualno

14. marca 2019 se bosta v enem samem dnevu prvič prepletla celodnevni strokovno-izobraževalni dogodek, ki bo postregel z vpogledi v najučinkovitejše tržno-komunikacijske prakse iz Slovenije in tujine, ter slavnostna podelitev nagrad Effie Slovenija 2018. Izobraževalni del bo potekal v Hotelu Slon, zaključna prireditev pa bo v Festivalni dvorani v Ljubljani.

Kakovost prijavljenih akcij na Effie Slovenija se iz izvedbe v izvedbo viša, tokratna bera je res izjemna, zato niso le prazne besede, ko napovedujemo crème de la crème dogodek. Točen program dogodka z vsemi govorci bo objavljen v januarju 2019, ko bodo že znani finalisti in vse podrobnosti o urniku, do takrat pa razkrivamo govorca prvega izmed treh predavanj, ki bodo pospremila predstavitve finalistov. 

Vemo, da je do dogodka še zelo daleč, ampak si zanj velja rezervirati čas. Z velikim veseljem najavljamo, da v Slovenijo prihaja Jamie Peate, globalni vodja maloprodajne strategije McCann World Group, ki je v 2018 postala najučinkovitejša agencijska mreža v Evropi, tako na Effie kot IPA nagradah, za nameček pa je letos postala tudi najučinkovitejša agencijska mreža na svetu. Jamie je sopodpisnik vrste najbolj nagrajenih akcij v zadnjih letih, kot globalni vodja maloprodajne strategije pa razpolaga z bogatim znanjem znotraj mreže McCann World Group, ki ga bo na Effie dnevu učinkovitosti delil z nami. Jamie se bo v svojem predavanju osredotočil na primere s področja maloprodaje, kjer za svoje naročnike že vrsto let prejema najžlahtnejše nagrade. Posvetil se bo tudi vprašanjem: na kakšne načine  zagotaviti kratkoročne in dolgoročne poslovne uspehe, kako uporabljati kreativnost skozi celoten marketinški proces, kako ustvariti kreativno akcijo, ki prinaša odlične rezultate in katere so skupne značilnosti resnično učinkovitih tržno-komunikacijskih aktivnosti.

Na odru Effie dneva učinkovitosti bomo gostili še dva predavatelja spremljajočih predavanj, ki vam ju razkrijemo v prihodnjih tednih. Sicer pa napovedujemo, da bodo pred širšo javnostjo sloves najučinkovitejših akcij v Sloveniji upravičili tudi finalisti Effie Slovenija 2018, ki bodo prepričali prvostopenjsko žirijo pod vodstvom mag. Tine Kumelj, da jih bo uvrstila v ožji izbor za nagrade Effie. Finalisti dokazujejo, da znajo prepoznati tržno priložnost, jasno in ambiciozno zastaviti komunikacijske, trženjske in poslovne cilje, zastaviti ustrezno komunikacijsko, medijsko in kreativno strategijo in izpeljati idejo tako, da dosežejo izjemne rezultate. Effie dan učinkovitosti ponuja udeležencem edinstveno priložnost, da spoznajo, kakšne metode uporabljajo ugledna in uspešna podjetja pri spremljanju komunikacijske učinkovitosti in kako že pri načrtovanju komunikacijskih akcij vgradijo elemente, s katerimi lahko spremljajo (in dokažejo) svojo uspešnost.


POSAMEZNA PREDAVANJA NA EFFIE DNEVU UČINKOVITOSTI 2019

Jamie Peate: Prebujanje dobe učinkovitosti

Živimo v času, ko zaradi obilja raznovrstnosti orodij ni bilo nikoli lažje meriti učinkov naših marketinških aktivnosti, v času, ko imamo na voljo ogromno dokazov, da je dolgoročna zavezanost h kreativnemu pristopu izgradnje blagovne znamke najboljši način za zagotavljanje dolgoročnih poslovnih uspehov. In vendar se zdi, da se vedno bolj nagibamo h kratkoročnim aktivacijam, zahtevajoč takojšnje rezultate in ROI-e, namesto da bi se vprašali “kako naprej?”.

Kako lahko uporabimo vsa ta orodja in tehnike za razvoj marketinga, ki bo tako kratkoročno kot dolgoročno resnično učinkovit? Kako uporabljati kreativnost skozi celoten marketing, tako da ne bo samo dodajala vrednosti, ampak bo delovala kot multiplikator naših aktivnosti?

Na primeru tržno-komunikacijskih aktivnosti, ki smo jih naredili za Aldi ob božičnih praznikih v letih 2016 in 2017 (dve ključni obdobji prodaje), bo prikazal, kako lahko ustvarite zares kreativno akcijo, ki resnično prinaša rezultate. Zelo jasno bo predstavil, kaj morate storiti in kako lahko izmerite, ali vam je uspelo.

Nikoli ne pozabite, da marketingaši nastopijo v tistem delu, ki velja za ‘zvezdniškega’, zabavnega, zato morajo svoje delo vedno postaviti v poslovni kontekst. Resnično učinkovite aktivnosti na dolgi in kratki rok so tiste, ki zmorejo razumeti in nagovoriti poslovne, trženjske in komunikacijske izzive na izredno kreativen način in se ne pustijo zapeljati hipnemu rezultatu ali nečemu, kar je trenutno v trendu.

Nazadnje nam bo tudi pokazal, da so najmočnejša sporočila pogosto lahko ravno tista, ki so popolnoma običajna iz preprostega vsakdana!

Adriatic Slovenica je partner predavanja:

 

 

 

Napoved ostalih predavanj sledi v prihodnjih tednih.

Prijava >>


GOVORCI

Jamie Peate, Globalni vodja maloprodajne strategije, McCann World Group
Jamie je prvič okusil maloprodajo v trgovini svojih staršev blizu Blackpoola. Po univerzi se je pridružil marketinškemu oddelku na Lever Brothers Sales, nato pa nadaljeval kot vodja projektov za naročnike Kwiksave, British Gas in ICI v McCannu. Leta 1991 je ustanovil agencijo za insight in inovacije Blue Banana, kjer je na nacionalni in mednarodni ravni sodeloval z blagovnimi znamkami kot so Persil, Dove, Cif, Flora, Clearblue, Marks in Spencer ter Kelloggs. Leta 2010 je Blue Banana postala del McCann Manchester, kjer je Jamie postal vodja strategije in del vodstvene ekipe za Aldi.
Jamie je sedaj globalni vodja maloprodajne strategije McCann World Group in vodi Deep Global Retail Practice, ki podpira, promovira in izmenjuje najboljše načine razmišljanja, pristopov in praks za maloprodajo na svetovni ravni.

 

 

 

Prijava >>


CENA IN UGODNOSTI

Kotizacija na osebo: 120 EUR + DDV

  • Člani SOZ prejmejo 15 % popusta
  • Člani DMS prejmejo 10 % popusta
  • Partnerji Effie prekjmejo 30 % popusta

Popusti se ne seštevajo. Na podlagi prijave, ki jo oddate prek obrazca, vam bomo izdali račun.

Prijava >>