Člani žirije

Predsednica žirije Effie Slovenija 2018

mag. Tina Kumelj, direktorica marketinga, Ljubljanske mlekarne
Tina Kumelj je direktorica marketinga Ljubljanskih mlekarn. Pred tem je bila vrsto let zaposlena v marketinški agenciji Studio Marketing JWT Ljubljana, kjer je nazadnje opravljala delo direktorice Marketing centra, raziskovalno-strateškega oddelka agencije. Ima večletne izkušnje s področja strateškega razvoja, upravljanja blagovnih znamk in učinkovitega tržnega komuniciranja. Je prejemnica številnih Effie nagrad v izvedbi 2012 pa je tudi predsedovala Strokovno-organizacijskemu odboru Effie nagrade. 2010 je bila proglašena za slovensko Marketinško direktorico leta. Je diplomirana psihologinja, 2002 je magistrirala iz socialne psihologije. Na področju marketinga in tržnega komuniciranja deluje že dvajset let.

 


Prvostopenjska žirija Effie Slovenija 2018

Mojca Goršič, vodja oddelka za upravljanje blagovnih znamk in komuniciranje, A1 Slovenija
Mojca Goršič je svojo poslovno pot začela leta 2005 v oglaševalski agenciji Pristop, kjer je 9 let vodila projekte na več kot 100 slovenskih in mednarodnih naročnikih, katerih projekti so bili nagrajeni tako v Sloveniji kot tudi v tujini. Želja po novih izkušnjah v marketingu jo je leta 2014 pripeljala v Skupino Helios kot vodjo blagovne znamke Belinka, kasneje pa je prevzela še vodenje blagovne znamke Miks in postala vodja skupine dekorativnega programa v oddelku marketinga. Od aprila 2017 je zaposlena v A1 Slovenija kot vodja oddelka za upravljanje blagovnih znamk in komuniciranje, kjer uspešno izkorišča bogate izkušnje iz agencijskega sveta in dela v mednarodnem podjetju.

 

 

Manja Gradišek, vodja tržnega komuniciranja in odnosov z javnostmi, NLB
Manja Gradišek na področju marketinga in tržnega komuniciranje dela že 18 let. Po nekaj letih nabiranja izkušenj v agencijah se je pridružila NLB, kjer je imela priložnost spoznati bistveno širša področja dela, kot zgolj tržno komuniciranje. To ji omogoča celosten pogled na poslovne izzive. Prve izkušnje je nabrala na področju komuniciranja s pravnimi osebami, nadaljevala z upravljanjem tržnih segmentov, sodelovala je pri razvoju osebnega finančnega svetovanja in bila soavtorica izobraževalnega programa za prodajne svetovalce. Rezultat slednjega je tudi sklop finančnih delavnic za stranke, ki se je razvil v celosten komunikacijski projekt spodbujanja finančne pismenosti strank. Trenutno v NLB vodi Oddelek za tržno komuniciranje in PR in s svojim timom razvija ter izvaja celostne komunikacijske strategije za vse segmente strank. Pod njeno okrilje sodi tudi razvoj NLB portala. Njen ključen izziv je, kako na videz dolgočasne bančne storitve postaviti v kontekst koristi za stranko in kako s tem podpreti poslovne cilje.

 

Tine Lugarič, kreativni direktor, Luna\TBWA
Tine je diplomirani komunikolog in kreativni direktor v oglaševalski agenciji Luna\TBWA z več kot 13 leti profesionalnih izkušenj. Skrbi za tržno-komunikacijske zgodbe največjih slovenskih in regijskih naročnikov, za svoje delo pa je prejel več kot 100 nagrad in priznanj na domačih in mednarodnih oglaševalskih festivalih. Pravi, da delo kreativca zahteva neprestano prežo za idejami, a ker je svoje delo razvil iz hobija, si raje reče, da je delohobik. Kot skejter in član mariborskega rap kolektiva Tekochee Kru velik vir kreativnega navdiha črpa prav iz urbanih kultur, red in disciplino pa s svoje 20-letne poti med borilnimi veščinami. Svoje znanje Tine pogosto deli na različnih fakultetah, oglaševalskih festivalih, delavnicah in dogodkih, kot so TEDx, Creative Mornings, Pecha Kucha …

 

Gregor Memedović, direktor, Next Media
Medijski specialist z bogatimi mednarodnimi izkušnjami tako na analitičnem, prodajnem, marketinškem in vodstvenem nivoju. V marketinškem okolju je začel delovati leta 2001 kot vodja analiz medijske agencije AB media. Nadaljeval kot vodja analiz pri Adrii Medii ter kasneje pri Brand Medii (sedanja Pristop Media). Leta 2006 prevzame funkcijo direktorja marketinga in prodaje pri Radiu Center in postavi trdne temelje podjetja. Švedska korporacija MTG mu ponudi vlogo direktorja prodaje ter kasneje direktorja televizije TV3. Po umiku televizije TV3 iz slovenskega trga ustanovi medijsko hišo za prodajo televizijskih kabelskih kanalov imenovana Comedia (sedanja CAS media), ki še vedno odlično deluje in zastopa največje kabelske kanale Discovery, Entertainment, Animal Planet, Travel…. Kmalu zatem prejme vabilo korporacije Fox International Channels ter prevzame funkcijo regionalnega direktorja za Balkan. Poleg vloge v Bolgariji, Sloveniji in Srbiji vzpostavi celoten operativni sistem tudi na Hrvaškem. Leta 2016 se vrne na Radio Center, tokrat kot direktor in v letu in pol revitalizira celotno podjetje ter z blagovnima znamkama Hitradio Center in Rock Radio nastavi smernice za razvoj najmodernejše radijske hiše v Sloveniji.

 

mag. Nataša Mithans, direktorica, Vareo
Mag. Nataša Mithans je direktorica in lastnica digitalne agencije Vareo, članica upravnega odbora Društva za marketing Slovenije ter aktivna članica AmCham snežne kepe: Talenti. Njen profesionalni fokus je podpora podjetjem v procesu digitalne transformacije in uporabe digitalnih pristopov za izboljšanje potrošnikove izkušnje, v zadnjem času pa se v večji meri ukvarja z HR marketingom in employer brandingom.
Nataša ima več kot desetletne izkušnje s področja poslovnega svetovanja. Kalila se je v globalni svetovalni hiši A.T. Kearney in svetovala vodilnim podjetjem v Sloveniji, Nemčiji, Hrvaški in Makedoniji. Nato šla na naročniško stran in kot direktorica marketinga in prodaje na IEDC-Poslovni šoli Bled reorganizirala prodajo in marketing ter vpeljala različne projekte s področja digitalnega marketinga z namenom povečanja učinkovitosti marketinških aktivnosti in približevanja končnemu uporabniku. 2013 se je pridružila svetovalskemu oddelku Pristopa -Indigo in kasneje digitalni hčerki Renderspace, kjer je kot direktorica strategij delala z največjimi regijskimi podjetji na področju zasnove marketinških strategij, priprave novih poslovnih modelov in digitalizacije marketinga.

 

Jasna Potrata, vodja oddelka za komunikacije, Innovatif
Jasna Potrata ima več kot 15 let izkušenj s področja marketinga. Strokovni ekipi Innovatifa se je pridružila pred 11. leti, kot vodja digitalnih projektov. Z leti je širila svoja znanja in izkušnje na področjih strateškega upravljanja spletne prisotnosti, celovitega upravljanja blagovnih znamk in postavljanja komunikacijskih platform. Zadnja leta je, kot direktorica projektov, prevzela strateško upravljanje naročnikov v celotnem komunikacijskem spletu in postala ključna sogovornica poslovnih partnerjev pri izzivih digitalne in poslovne transformacije. Specializirala se je za upravljanje mednarodnih naročnikov in blagovnih znamk na področju celotne regije. Za blagovne znamke NIVEA, NIVEA MEN in Labello ter Philips, Linex in Mercator skrbi za strateško in komunikacijsko podporo na spletu. Z letošnjim letom prevzema vodenje oddelka za komunikacije in se usmerja v strateško vodenje ekipe.

 

dr. Karmen Rodman, direktorica strateškega marketinga, Pivka perutninarstvo
Na trenutno pozicijo direktorice strateškega marketinga ji je pripomoglo 25 let kaljenja v poslovnem okolju. Izkusila se je (1) v mednarodnem storitvenem podjetju (OMV Slovenija d.o.o.) z vodenjem oddelka marketinga in korporativnim komuniciranjem za slovensko hčerinsko družbo, (2) v akademskem okolju (Univerza na Primorskem) na področju marketinga, kar ji je prineslo neomejen pogled na možnosti in priložnosti, ter naziv doktor znanosti na področju managementa kakovosti, ter (3) v podjetniškem okolju (KonektOn d.o.o.), kar ji je prineslo managerske veščine celovitega upravljanja podjetja, obvladovanja raznolikih funkcij v majhni ekipi ter zasledovanja ekonomske upravičenosti vsakega podviga. V maju 2017 je sprejela nov izziv: pokazati in uresničevati smer razvoja slovenskemu proizvodnemu podjetju in njenim hčerinskim družbam. Pivka perutninarstvo d.d. in Delamaris d.o.o. imata s svojo tradicijo, blagovnimi znamkami in nastopanju na 23 trgih neizmerne možnosti za krepitev tržnih pozicij in razvoj. Zaradi nujne soodvisnosti marketinga in razvoja je med svoje zadolžitve vključila tudi vodenje treh internih ekip za razvoj produktov in embalaže. Vsemu skupaj pa vsakodnevno dodaja še nekaj lastnega pridiha kreativnosti, ciljno naravnanost ob neusahljivi pozitivnosti ter energičnost in konstruktivnost v medsebojnem sodelovanju.

 

Irena Setinšek, izvršna direktorica, Mediana
Irena Setinšek je po izobrazbi diplomirana psihologinja. Že med študijem je aktivno sodelovala pri vzpostavljanju transparentnosti trga medijskih občinstev skozi projekt Mediana BGP. Od leta 1995 je zaposlena v podjetju Inštitut za raziskovanje trga in medijev, Mediana d.o.o, kjer je nadaljevala z vzpostavljanjem in vodenjem novega projekta Mediana IBO. Kasneje pa je postala direktorica projektov in strokovnjakinja na področju oglaševanja.
Od leta 2009 je prevzela funkcijo izvršne direktorice Mediane, leta 2013 pa še vodenje raziskave poslušanosti radijev Mediana RM. Za cilje si postavlja uresničiti vizijo Mediane: nadaljevanje ter poglabljanje odnosov z obstoječimi in novimi naročniki, identifikacijo novih poslovnih priložnosti, ter seveda ohranjati zadovoljstvo in visoko strokovno usposobljenost zaposlenih. Še vedno pa vodi in razvija raziskavi Mediana IBO in Mediana RM.
Ves čas redno objavlja članke na temo oglaševanja v strokovnih revijah, je udeleženka številnih Esomar in ostalih seminarjev, marketinških konferenc, simpozijev ter sodeluje v različnih strokovnih žirijah, med drugim tudi v žiriji Effie 2012 in Euro Effie 2017.

 

doc. dr. Urška Tuškej Lovšin, docentka na Katedri za tržno komuniciranje in odnose z javnostmi, FDV
Urška Tuškej Lovšin je docentka za področje tržnega komuniciranja na Univerzi v Ljubljani. Na Fakulteti za družbene vede predava Psihologijo potrošnika in Integrirano tržno komuniciranje ter vodi dva praktikuma. Njeni znanstveni prispevki so objavljeni v mednarodnih revijah, kot so Journal of Business Research, Public Relations Review in Journal of Product and Brand Management. Za enega od člankov je s soavtorjema prejela mednarodno nagrado Emerald Citations of Excellence za najvplivnejše prispevke na področju.
Ima večletne izkušnje v praksi. V agenciji Formitas BBDO je od leta 2007 do 2015 sodelovala pri pripravi in izvedbi tržno-komunikacijskih kampanj. Več projektov je prejelo stanovske nagrade na slovenskih in mednarodnih festivalih – SOF, WARC, Balcannes, AmCham, Sempl, Outstanding. Od leta 2009 do 2011 je sodelovala z zasebno poslovno šolo BrandBusinessSchool. Pri tem, kar počne, se drži naslednjih načel: delati z zanosom in s strastjo, iz dobrega narediti še boljše ter prakso dopolnjevati s teorijo in teorijo s prakso.


Drugostopenjska žirija Effie Slovenija 2018

Petra Čadež, direktorica marketinga, SPP namazi, Atlantic Grupa / Droga Kolinska
Petra ima več kot 20 let mednarodnih izkušenj na področju marketinga, strateškega upravljanja z blagovnimi znamkami in komuniciranja. Svojo poslovno pot je začela v agencijskem svetu, najprej v študentskih letih na agenciji Pristop in kasneje vodila oddelek za odnose z javnostmi na agenciji Formitas BBDO. Konec leta 2000 je svojo pot nadaljevala na strani naročnika, ko je postala vodja službe za tržno komuniciranje na Si.mobilu, ki jo je vodila do sredine leta 2004.Od leta 2004 do konca leta 2016 je zasedala različne mednarodne vodstvene pozicije znotraj skupine Telekom Avstrija na različnih trgih (Avstrija, Srbija, Hrvaška, Slovenija).
Leto 2017 je začela kot samostojna svetovalka za strateško upravljanje z blagovnimi znamkami. Decembra 2017 se kot direktorica marketinga pridružila Atlantic Grupi / Drogi Kolinski.
Od leta 2017 je članica upravnega odbora DMS, v aktualnem mandatu je članica upravnega odbora Slovenskega združenja oglaševalcev in v letih 2018 / 2019 tudi njegova podpredsednica in članica upravnega odbora SOZ. V svoji karieri je s svojimi ekipami prejela številne nagrade na različnih oglaševalskih festivalih v regiji, med drugim tudi nagrado IABC Gold Quill in kar nekaj nagrad Effie.

 

Romana Dernovšek, predsednica uprave, Loterija Slovenije
Romana Dernovšek ima več kot 20 let izkušenj na različnih vodilnih delovnih mestih. Preden se je pred osmimi leti pridružila Loteriji Slovenije, je bila direktorica družbe LUNA TBWA, prej pa vodila različna področja trženja in prodaje v družbah LUNA TBWA in Hermes Plus, d.d.
Je članica mednarodne skupščine igre Eurojackpot, članica nadzornega sveta Športne loterije, d.d., predsednica upravnega odbora gospodarskega združenja loterij nekdanje Jugoslavije GIZ ALO in prejemnica priznanja Artemida, ki ga za dosežke na področju razvoja ženskega managementa podeljuje Združenje Manager.
Je članica ekip prejemnic več zlatih priznanj za učinkovitost v komuniciranju v Sloveniji ter doslej edina slovenska predstavnica na Svetovnem EFFIE festivalu v Singapurju.

 

Mateja Gramc Debeljak, direktorica, PHD Slovenija
Mateja Gramc Debeljak je direktorica PHD Slovenija z več kot 18 let izkušenj na področju tržnega komuniciranja, medijskega zakupa in načrtovanja tako na lokalnih kot regionalnih trgih.
Svojo kariero je gradila v kreativni agenciji Futura DDB, v medijskemu oddelku.
Okolje kreativne agencije jo je izoblikovalo in ji pustilo ustvarjalne korenine, ki so, poleg doseganja ciljev, še vedno njeno vodilo pri odnosu v trikotniku partnerjev (naročnik, medijska agencija in kreativna agencija), kot tudi v njenem pristopu snovanja drugačnih, inovativnih komunikacijskih poti.
Leta 2005 se je pridružila OMD Slovenije kot strateški direktor projektov ključnih mednarodnih in lokalnih naročnikov. V letu 2007 je prevzela vodenje PHD Slovenije.
Projekti, ki jih je vodila so prejeli številne nagrade( Effie, Sempl …). Aktivna je v marketinški stroki, kot predavateljica in članica programskih svetov in žirij vodilnih konferenc.

 

Matjaž Klipšteter, direktor, Taktik
Je ekonomist in od leta 2003 direktor agencije Taktik. Pred tem je bil direktor projektov na Pristopu. Pred tem je bil partner v PRplus. Še pred tem je bil svetovalec v PR centru Maribor. V »poslu« je od leta 1991. Je izkušen komunikacijski strateg in učinkovit taktik. Uspešno svetuje tam, kjer so težave zelo resne in je potrebno biti hiter. Vodstvom podjetij dobro pomaga premisliti situacije, pogledati v prihodnost in domisliti vse, kar je potrebno komunicirati. Predava, ko je treba in tudi kdaj, ko temu ni tako. Rad je. Rad je tudi inovativen. Ima več nagrad. V službi se rad pošali, v prostem času pa se resno ukvarja z vzgojo rastlin in potomstva. Včasih tečnari. Pogosto teče. Pri vsem, kar počne, je učinkovit. Tako vsaj misli. Nekateri včasih to misel z njim delijo.

 

 

Gregor Kosi, generalni direktor, Lidl Slovenija
Gregor Kosi je univerzitetni diplomirani pravnik, ki je po zaključku študija na Fakulteti za varnostne vede v Ljubljani in Pravni fakulteti v Mariboru 5 let delal kot svetovalec v javni upravi, nato pa ga je pot zanesla v korporativni svet. Leta 2005 se je zaposlil v Lidlu, še preden je ta 2007 odprl prve trgovine v Sloveniji. Po krajšem obdobju nabiranja delovnih izkušenj v tujini je leta 2006 najprej postal direktor prodaje, leta 2009 pa generalni direktor družbe Lidl Slovenija. Njegov osebni moto »Bodi v navdih in svet te bo navdihnil!« ga vodi tako pri zasebnih kot vsakodnevnih poslovnih odločitvah. Da bolj kot na besede stavi na dejanja, dokazujejo številni projekti, s katerimi Lidl Slovenija krepi svoj ugled tako pri kupcih kot v strokovnih javnostih. Med njimi izstopa trajnostna pobuda »Ustvarimo boljši svet«, sodelovanje s paraolimpijci, spodbujanje lokalnega gospodarstva, Lidl Slovenija pa se od leta 2017 s priznanjem Top Employer Slovenia in Europe uvršča tudi med peščico najboljših delodajalcev na svetu.

 

mag. Aleš Muhič, direktor trženja, PRO PLUS
Aleš Muhič sodi med najbolj izkušene poznavalce na področju trženja medijev, medijskih strategij in medijskih trendov. Po študiju ekonomije je s področja trženja v panogi bančništva in financ opravil magisterij. Področje medijev ga zaznamuje skozi vso njegovo profesionalno pot, kjer uspešno deluje že več kot 20 let. Kot direktor trženja največje medijske hiše PRO PLUS z inovativnim in strateškim načrtovanjem postavlja medijskim tržnim trendom visoke standarde tako doma, kot na tujem. Je član upravnega odbora EGTA, evropskega združenja za televizijsko trženje in oglaševalske rešitve. Z ekipo je zaslužen za uvedbo številnih, uspešnih tržnih modelov na področju multimedije. Uspeh družbe PRO PLUS zagotovo pomeni tudi uspeh tistih, ki želijo učinkovito oglaševati. Televizijski programi omogočajo zanesljivo komuniciranje oglaševalcev s ciljnimi javnostmi. Da pa bi programi ostali prijazni predvsem do gledalcev, Aleš Muhič s svojo ekipo prilagaja čas in način oglaševanja v posameznih oddajah ter ponuja nove, še bolj učinkovite poti do ciljnih skupin.

 

Petra Muth Zupanc, direktorica Tržnega komuniciranja, Pristop
Petra Muth Zupanc deluje na področju učinkovitega trženja in inovativnih komunikacijskih strategij že več kot 12 let. Njena univerzitetna ekonomska izobrazba in dodatno strokovno znanje, pridobljeno med drugim na General Management programu poslovne šole IEDC, sta jo vodila do šestih Effie nagrad, dveh Gold Quill nagrad odličnosti (tudi z zmago v kategoriji Best of the Best), dveh zlatih nagrad Midas in številnih drugih. Kot direktorica oddelka Tržnega komuniciranja na skupini Pristop združuje svoje obsežne teoretične in praktične veščine s ciljno naravnanim, a hkrati sproščenim stilom vodenja ekipe in ključnih naročnikov.

 

 

Boštjan Napotnik, kreativni direktor, Futura DDB
Boštjan Napotnik sodi med najbolj izkušene posameznike na slovenski oglaševalski sceni. Uradno oglaševalsko kariero je začel leta 1992 kot urednik EPP na Radiu Študent, od tam ga je pot vodila preko agencij Mayer McCann (takrat še Mayer & company), kjer je med letoma 1994 in 2000 delal kot copywritter in Reaktor v kateri je bil od leta 2000 do 2006 partner in kreativni direktor do mesta kreativnega direktorja v agenciji Futura DDB, kjer dela od leta 2007 naprej.
Zaradi dolgoletnih izkušenj iz različnih okolij (alter medij – hitro rastoča agencija – kreativni butik – velika uveljavljena agencija) v katerih je delal na mnogih manjših in večjih projektih za številne domače in tuje znamke, ima širok in globok vpogled v zgodovino in sedanjost slovenskega oglaševanja. Poleg oglaševalske kreacije je aktiven tudi pri projektih SOZ, dva mandata je bil član oglaševalskega razsodišča, trenutno pa končuje prvi mandat v STP SOF.

 

Samo Ošina, direktor Strateške poslovne enote Množični trg, Telekom Slovenije
Samo Ošina je že med študijem na Fakulteti za računalništvo in informatiko ugotovil, da mu večje veselje od programiranja predstavlja zaključena prodaja. Ima več kot dvajset let izkušenj v prodaji, marketingu in upravljanjem odnosov s strankami, predvsem v avtomobilizmu in telekomunikacijah. Zadnjih sedem let dela v največjem slovenskem telekomunikacijskem podjetju Telekom Slovenije, kjer je ob združitvi Telekoma in Mobitela združeval marketinga, nato se je posvečal gradnji odnosa do uporabnikov. Danes vodi največjo Strateško poslovno enoto Množični trg, ki skrbi za zadovoljevanje potreb posameznikov, gospodinjstev ter majhnih in mikro podjetij.
Medtem, ko verjame, da je gradnja odnosa z uporabniki edini pravi način za dolgoročno uspešnost se zaveda, da se digitalizacija zajeda v vse pore našega življenja. Obožuje strateške debate in uživa v ustvarjanju ciljno usmerjenih timov. Nadležno postavlja vprašanja in od sodelavcev in poslovnih partnerjev pričakuje rešitve, pozitivno energijo in »can do« odnos.

 

Viktorija Radojević , izvršna direktorica marketinga in razvoja, Mercator
Viktorija Radojević je v Mercatorju izvršna direktorica marketinga in razvoja. Pred tem je bila izvršna direktorica marketinga v družbi Mercator S, kjer je zaposlena od leta 2014, še prej pa je bila direktorica sektorja za marketing v družbi Idea, kjer je bila tudi vodja sektorja za odnose z javnostmi in vodja področja za raziskave in analize. Doštudirala je organizacijske vede v Beogradu, kjer je bila demonstratorka pri različnih predmetih. Študij MBA je opravila na IEDC mednarodni šoli menedžmenta na Bledu. Je članica združenja Neleda v Srbiji in Yes v Sloveniji. Z izkušnjami iz številnih trženjskih projektov v Srbiji prinaša v Mercator nove pristope in zamisli na področju strateškega marketinga. S svojo neusahljivo in nalezljivo energijo »okuži« vse okoli sebe. V vsakem najde navdih, v ovirah vidi priložnosti, v ljudeh spodbudi potencial. S svojo radoživostjo lahko koga celo zavede, da naloge izgledajo lažje, kot dejansko so. Viktorija je namreč tudi izjemno sistematična, natančna, dosledna in vztrajna. Je tista, ki prva z delom prične in zadnja odide.

 

Jernej Špende, strateški direktor, Grey Ljubljana
Jernej Špende je strateški direktor v agenciji Grey Ljubljana, kjer za domače in tuje naročnike (A1 Slovenija, Renault, Gorenje, IKEA in drugi) sooblikuje digitalne in integrirane komunikacijske platforme. Pred tem je v agencijah Pristop in Renderspace opravljal delo digitalnega stratega in svetovalca za največje slovenske naročnike, med njimi Zavarovalnico Triglav, Novo KBM in Atlantic Grupo.
Za svoje delo na področju digitalnih strategij je prejel številne nagrade na največjih oglaševalskih oziroma komunikacijskih festivalih, kot so Cannes Lions, Effie, Digital Communication Awards, European Excellence Awards, Midas, SOF, SEMPL, BalCannes, Gold Quill, Diggit in drugih. Bil je tudi žirant na festivalu SOF in član Sveta tekmovalnega programa. Leta 2015 je na tekmovanju SoMoBorac, ki poteka v okviru hrvaškega Weekend Media Festivala, prejel naziv »Digitalec leta«.

 

Eva Šterk, direktorica strateškega razvoja, Pristop
Eva se je s septembrom 2018 pridružila Pristopu kot direktorica strateškega razvoja. Pred tem je v ekipi strateškega načrtovanja Publicis Slovenija delovala deset let, kjer je soustvarjala različne vodilne slovenske in regionalne blagovne znamke v bančni, zavarovalniški industriji, retailu, farmacevtski ter avtomobilski industriji. Pri svojem delu je skrbela, da je s celostnim pogledom in pristopom vodila naročnike k učinkovitosti, ne le pri komunikaciji, temveč tudi pri reševanju poslovnih izzivov, ki se pojavljajo v hitro spreminjajočem se okolju. V času Evinega vodenja oddelka, je Agencija Publicis One pridobila naziv »Najbolj učinkovite agencije« na Effie Awards Slovenija, ter rekordno število kar petih nagrad, skupaj s sodelavci in klienti pa je zaslužna tudi za osvojitev zaenkrat edinih dveh Euro Effijev v Sloveniji.