Dogodki

Effie® Slovenija bo v obdobju do aprila 2019 organiziral več strokovno-izobraževalnih dogodkov z domačimi in tujimi strokovnjaki. Njihov namen je spodbujati širitev znanja o tržno-komunikacijski učinkovitosti in poslovni odličnosti.

Koledar načrtovanih dogodkov Effie Slovenija 2018/2019


5. dogodek:
Effie dan učinkovitosti 2019 | 14. marec 2019, Hotel Slon, Ljubljana

14. marca 2019 se bosta v enem samem dnevu prvič prepletla celodnevni strokovno-izobraževalni dogodek, ki bo postregel z vpogledi v najučinkovitejše tržno-komunikacijske prakse iz Slovenije in tujine, ter v večernih urah še slavnostna podelitev nagrad Effie Slovenija 2018.

Na Effie dnevu učinkovitosti 2019 lahko pričakujete pregled najboljše prakse na področju učinkovitega tržnega komuniciranja v Sloveniji, dogodek pa bomo na podlagi sugestij udeležencev naših predhodnih dogodkov obogatili s tremi predavanji (en slovenski in dva tuja predavatelja). Odlična priložnost za učenje od najboljših – eden izmed njih prihaja z agencijske mreže, ki je najučinkovitejša na svetu!

Več o dogodku


Zaključna prireditev s podelitvijo nagrad Effie Slovenija 2018 | 14. marec 2019, Festivalna dvorana, Ljubljana

V Sloveniji je Effie najuglednejša nagrada na področju dokazano učinkovitega tržnega komuniciranja in po mnenju predstavnikov stroke je za tiste, ki so si jo zaslužili, največje priznanje za njihovo delo. Zaključna prireditev s podelitvijo nagrad Effie Slovenija 2018 se ponovno vrača v Ljubljano, v čudovito Festivalno dvorano,  kjer bo strokovna žirija pod vodstvom mag. Tine Kumelj nagradila najboljše med najboljšimi z bronastimi, srebrnimi, zlatimi in morda tudi platinasto nagrado Effie. Skupaj se veselimo uspešnih rezultatov naše stroke! 

 


Pretekli dogodki Effie Slovenija 2018/2019

1. dogodek:
DMS TopX: Učinkovite ideje za učinkovito komuniciranje | 15. februar 2018

Februarsko izobraževanje Marketing TOPX, ki poteka pod okriljem Društva za marketing Slovenije (DMS) z naslovom Učinkovite ideje za učinkovito komuniciranje je potekalo v sodelovanju z Effie Slovenija 2018. Udeleženci so imeli edinstveno priložnost, da prisluhnejo snovalcema uspešnih, z nagradami Effie nagrajenih akcij.

Izobraževanje je potekalo v četrtek, 15.2.2018, od 16. do 19. ure v prostorih GZS (Dimičeva 13, Ljubljana, dvorana A). Več informacij na spletni strani dogodka.


2. dogodek:
Effie dan učinkovitosti | 21. marec 2018, Hotel Slon, Ljubljana

Tri odlična predavanja o učinkovitosti oglaševanja, kjer ste se lahko učili od uveljavljenih mednarodnih in domačih strokovnjakov.

Predavali so:

  • Les Binet, vodja učinkovitosti, Adam&Eve DDB, soavtor številnih študij na temo učinkovitosti v marketingu
  • Mona Opran, operativna direktorica za JV Evropo, Centrade-Cheil, večkratna članica žirij Euro Effie
  • Ana Ivandić, kreativna direktorica, Innovatif 
  • Petra Čadež, direktorica marketinga, SPP delikatesni namazi, Droga Kolinska / Atlantic Grupa, 

   

Marketinška učinkovitost v digitalni dobi
Eminenca učinkovitosti Les Binet, je v predavanju, ki temelji na empiričnih podatkih, izpostavil principe za učinkovite marketinške prijeme. Naučili ste se, kako iztržiti največ iz vedno spreminjajočega se medijskega spleta in kako prilagoditi pravila vaši blagovni znamki.

Prva Effie prijava ni nikoli nagrajena
Tako pravi mit. Mona Opran pa dodaja, da ni nič narobe s tem, da želimo biti uspešni že v prvem poskusu. Na predavanju ste izvedeli, kateri so tisti dejavniki učinkovitosti, glede katerih se strinjajo Effie žiranti po Evropi in dobili navdih za naslednjo prijavo, nagrajeno z Effie-jem.

Ali objektivnost obstaja?
Ana Ivandić in Petra Čadež sta pod drobnogled vzeli zmagovalce Euro Effie 2017 in se vprašali, ali je učinkovitost objektivno dejstvo ali stvar interpretacije in izbire kazalcev. Izpostavili pa sta tudi vse tisto, kar si želita, da bi bilo ključna sestavina vseh Effie prijav v Sloveniji.

Več o dogodku


3. dogodek:
Effie na 27. SOF: | 12. april 2018, Hotel Kempinski, Portorož

Gost: Jason Romeyko, globalni izvršni kreativni direktor, Serviceplan.

V svetu, v katerem je donosnost angažiranosti (Return On Involvement) vedno bolj relevantna, je tradicionalni ROI (Return On Investment) umrl. Potreba po generiranju zanimanja potrošnikov za znamke je vedno večja.

Romeyko je govoril o tem, kako s pravilnim kreativnim in multiplatfornim pristopom k zgodbarjenju znamkam preoblikovati ugled in jim uveljaviti lasten delež duše v eri ekranov.

 


4. dogodek:
Razpisna delavnica | 7. junij 2018, Center inovativnega podjetništva (CIP), Ljubljana

Ob izidu devetega Razpisa za prijavo akcij Effie Slovenija 2018 je potekala Razpisna delavnica, sklop štirih vsebin, ki bodo v pomoč prijaviteljem akcij. S praktičnimi nasveti nas je s prve roke opremilo 8 govorcev, preteklih nagrajencev in žirantov Effie Slovenija:

Eva Aljančič, izvršna direktorica HoT mobil in Ventocom
Simona Koren, digital marketing lead, digitalno transformacijska pisarna, ‎Atlantic Grupa
mag. Marjana Lavrič Šulman, svetovalka za upravljanje blagovnih znamk in trženje
Barbara Modic, direktorica, Pristop Media
Petra Muth Zupanc, direktorica Tržnega komuniciranja, Pristop
Mojca Pesendorfer, vodja marketinga v strateškem poslovnem področju delikatesni namazi, Droga Kolinska / Atlantic Grupa
Janez Rakušček, izvršni kreativni direktor, Luna\TBWA
Eva Šterk, direktorica strateškega načrtovanja, Publicis One Slovenia

Več o dogodku