43 finalistov EACA Euro Effie bo v drugostopenjski žiriji ocenjeval tudi slovenski predstavnik

23. junij. 2016 / Aktualno

Bruselj, 21. junij 2016: Prvostopenjska žirija je izbrala 43 akcij, ki so se uvrstile v med finaliste za nagrado EACA Euro Effie 2016, zlati standard nagrajevanja tržno-komunikacijske učinkovitosti. Na drugostopenjskem žiriranju bo finaliste ocenjeval tudi slovenski predstavnik, Enzo Smrekar, generalni direktor Droga Kolinska / Atlantic Grupa – Slovenia. Euro Effie letos z rekordnim številom prijav (30-odstotni porast od prejšnjega leta) proslavlja 20. izvedbo nagrade.

Finalisti prihajajo iz Danske, Francije, Nemčije, Irske, Romunije, Slovaške, Španije, Ukrajine in Velike Britanije. Vsi finalisti so objavljeni na spletni strani.

Dan Burdett, globalni podpredsednik znamke Snickers pri Marsu, ki predseduje žiriji, se bo z drugostopenjsko žirijo srečal 30. junija, ko bodo ocenjevali ožji izbor akcij. Na podlagi dokazov o učinkovitosti akcije (80 odstotkov končne ocene) in kreativnega gradiva (20 odstotkov končne ocene), bo žirija odločala o prejemnikih letošnjih nagrad Euro Effie.

enzosmrekarMed 24 uglednimi predstavniki s področja marketinga in vodenja podjetij je letos tudi Enzo Smrekar, generalni direktor Droga Kolinska / Atlantic Grupa – Slovenija. Z več kot tridesetimi leti vodstvenih izkušenj se bo član upravnega odbora Slovenske oglaševalske zbornice in predsednik Slovenskega združenja oglaševalcev, ki se ponaša s številnimi strokovnimi nagradami iz regije Jugovzhodne Evrope, med katerimi sta tudi srebrna in bronasta Euro Effie nagrada za blagovno znamko Argeta, v eminentni družbi štiriindvajsetih strokovnjakov odločal o prejemnikih tržno-komunikacijskih nagrad Euro Effie. 

»V veliko veselje in čast mi bo ocenjevati najučinkovitejše evropske akcije, ki so z izjemno tržno-komunikacijsko strategijo uspele doseči zastavljene cilje. Zanimalo me bo predvsem dokazovanje učinkov tržnega komuniciranja glede na ustreznost in relevantnost postavljenih ciljev kampanje, predvsem pa njihov vpliv na poslovne rezultate«, je ob imenovanju povedal Enzo.

Zmagovalci letošnjega tekmovanja bodo razglašeni 18. oktobra 2016 na Gala podelitvi nagrad v Cercle de Lorraine v Bruslju in 19. oktobra na spletni strani Euro Effie.

Euro Effie organizira Evropsko združenje komunikacijskih agencij (EACA) v partnerskem sodelovanju z Euronews in podporo Google, The European Publishers’ Council, WARC, AdForum, Procter & Gamble, Nielsen, creativebrief, FEPE International, Viva Xpress Logistics & Bacardi-Martini.