1. EFFIE DAN: znanje in navdih – ODLOŽEN!

Zaradi varnostnih ukrepov, ki so bili sprejeti v zvezi z nevarnostjo koronavirusa, je 1. Effie dan, ki bi moral potekati v sredo, 11. marca 2020, odložen.

V kratkem bomo sporočili podrobnosti, kdaj in kje bomo izvedli naslednji Effie dogodek.

Vsem prijavljenim udeležencem in partnerjem se zahvaljujemo za razumevanje.


 

11. marec 2020, 8.30 – 12.30, Hotel Slon, Ljubljana

Prvi strokovni Effie dan, ki se bo odvijal 11. marca 2020, bo temeljil na znanju in navdihu za učinkovito uspešnost. Trije vrhunski strokovnjaki bodo predstavili uspešne strategije globalnih tržnih znamk, podali poglobljeno vpogled v psihologijo potrošnikov na spletu in osmislili vlogo medijev v današnjem zapletenem svetu.

 

 

 


CENA IN UGODNOSTI

Cena kotizacije na osebo za redne prijave po 11. 2. 2020: 120 EUR + DDV

  • Partnerji Effie Slovenija 2020 prejmejo 30% popusta
  • Člani SOZ prejmejo 15% popusta
  • Člani DMS prejmejo 10% popusta

Za prijavitelje osebne udeležbe je na voljo nov spletni prijavni sistem, ki v sodelovanju s partnerjem Effie Mastercard® ponuja ugodnejše cene! Ob plačilu s kartico Mastercard so prijave na dogodek »1. Effie dan: znanje in navdih« na voljo za le 108,00 € + DDV.

Popusti/ugodnosti se ne seštevajo. Na podlagi prijave, ki jo oddate prek obrazca, vam bomo izdali račun. Kotizacija vključuje udeležbo na dogodku in pogostitev med odmori.


PRELIMINARNI PROGRAM

8:30 prihod in pogostitev udeležencev

9:00 uvodni pozdrav in predstavitev članov prvo- in drugostopenjske žirije Effie Slovenija 2020

9:15 predavanje Nathalie Nahai: 6 načel odlične uporabniške izkušnje

Ste se kdaj vprašali, zakaj so nekatere znamke na spletu uspešne, druge pa ne? Ne glede na to, ali ste malo podjetje ali velika uveljavljena organizacija, je pri poslovanju ključno, da razumete in delujete v skladu z dinamiko, ki narekuje uspešno uporabniško izkušnjo. Na Effie strokovnem dnevu bomo raziskovali šest psiholoških načel za ustvarjanje bolj resonančne, privlačne in dragocene uporabniške izkušnje. Odšli boste bogatejši za znanstveni vpogled, vse od kognitivnih obremenitev do hedonskih prilagoditev, in za učinkovite primere globalnih znamk, ki jih lahko uporabite v svoji komunikaciji pri ustvarjanju prvovrstne uporabniške izkušnje.

10:15 odmor s pogostitvijo

10:35 predavanje Jonathan Brown: Vzajemnost kulture in učinkovitosti kampanj

Jonathan bo na predavanju govoril o medsebojni prepletenosti kulture in učinkovitosti. Ideje, ki bi lahko sicer odlično delovale, lahko hitro pristanejo na zelo spolzkih tleh brez razumevanja, upoštevanja in spodbujanja kulture učinkovitosti, zato je za uspešne tržno-komunikacijske kampanje potrebno oboje. Jonathan bo na večkrat nagrajenih primerih kampanj Aldija in Xboxa, pokazal, na kakšne načine vzpostavimo turbo polnjenje med kulturo in učinkovitostjo in uspešno povečamo donosnost kulture.

11:35 predavanje Nick Mawditt: Kako načrtno analiziranje podatkov omogoča učinkovito in uspešno oglaševanje

Odgovornost medijev še nikoli ni bila pomembnejša kot je v obdobju transformacije in zaupanja, kjer so podajanje točnih, zanesljivih in relevantnih kazalnikov uspešnosti ključnega pomena. Naročniki in agencije se zaradi njihove priročnosti prevečkrat zanašajo le na nadomestke kazalnikov, zato se moramo vprašati, kako lahko s pomočjo dokazov razumemo resnične rezultate oglaševanja. Nick bo uporabil primere iz njegove bogate, tridesetletne kariere s področja medijskih in oglaševalskih raziskav, poleg tega pa bo predstavil nekatere izmed najnovejših tehnik, ki jih uporabljajo ponudniki zunanjega oglaševanja za spremljanje in merjenje uspešnosti kampanj s pomočjo naprav in lokacijskih podatkov.

 


PREDAVATELJI

Nathalie Nahai, spletna psihologinja

Nathalie je mednarodna govorka in avtorica knjižne prodajne uspešnice »Webs of Influence: The Psychology of Online Persuasion«, ki je bila prevedena v sedem jezikov. V svojem delu raziskuje preplet prepričevalne tehnologije, etike in psihologije spletnega vedenja. Dela z naročniki kot so Google, PwC, Unilever in Harvard Business Review. O vplivu tehnologije na naše življenje tudi piše za številne publikacije. Njeni govori na televizijskih programih (BBC, Sky, CNN) in radijskih postajah (BBC Radio 4) so bili zelo odmevni. Njene misli lahko spremljate tudi na njenih podkastih z naslovom The Hive Podcast in Seeking The Self. Nathalie na mednarodnem prizorišču predava o psihološki dinamiki, ki se skriva za vedenjem potrošnikov in uči o tem, kako v etičnih mejah prenesti principe vedenjske znanosti v digitalni svet komunikacij – v nadgradnjo spletnih strani, vsebinskega marketinga, oblikovanja izdelkov in potrošniške izkušnje.

 

 

 

 

Nick Mawditt, izvršni partner, Talon Outdoor

Nickova kariera v medijih in oglaševanju šteje že preko 30 let. Njegove bogate izkušnje vključujejo delo v medijski agenciji, delo pri agenciji Initiative, pri specialistih zunanjega oglaševanja Talon in Kinetic in na televiziji, vključujoč ITV in CNBC.
Nick je diplomiral s področja prava, privlačile pa so ga tudi vode tržnih raziskav in komunikacij. Svoje znanje in zanimanja je združil v organizacijah kot so Reuters, ITV in v raziskovalni družbi Taylor Nelson Sofres , ki je sedaj del družbe Kantar. Nick je postal direktor pri podjetju Initiative, kmalu zatem pa še ene izmed vodilnih britanskih medijskih agencij, kjer je upravljal z znamkami kot so Unilever, Johnson & Johnson in Cisco. Poleg tega je bil aktiven v mednarodnem medijskem okolju s podjetjema Initiative in CNBC, kjer je bil vodja raziskav in predsedujoči skupine za mednarodne televizijske raziskave.
Od 2007 dela v dinamičnem sektorju Outdoor media za podjetje Kinetic in sedaj tudi v neodvisni specializirani agenciji za zunanje oglaševanje Talon, kjer je vzpostavil in upravljal njen fokus na poglobljen vpogled v porabnike, učinkovitost in komuniciranje. V 2012 je implementiral prvi NFC test zunanjega oglaševanja ter pridobil poglobljen vpogled v vlogo tehnologije in urbanega vedenja v prihodnosti zunanjega oglaševanja. Za svojo inovativno raziskavo je prejel tudi nagrado Media Week.
Trenutno Nick skrbi za poslovni razvoj pri agenciji Talon, ki se je v času od ustanovitve globalno razširila ter več kot podvojila svoj tržni delež na britanskem trgu. Nick lahko deli svoje raznolike izkušnje iz spreminjajočega se sveta medijev, predvsem pa ima veliko znanja s področja zunanjega oglaševanja, kjer tehnologija, podatki in lokacijsko načrtovanje spreminjajo načine, na katere znamke uporabljajo ta komunikacijski kanal. Nick je tudi del programa UK Speakers for Schools, kjer deli svoje izkušnje mladim, ki šele začenjajo svoje kariere na področju medijev, podatkov in komunikacij.

Jonathan Brown,  strateški partner, McCann London

Jonathan Brown je eden najsvetlejših talentov in vodja strategije za McCann London. Znotraj mreže McCann Worldgroup, ki je zadnjih nekaj let najučinkovitejša mreža na evropski in svetovni ravni, razpolaga z bogatim znanjem in izkušnjami. Je odličen strokovnjak na področju učinkovitosti, poleg tega pa je na agenciji odgovoren za opredeljevanje strategij, kako kreativnost in vpliv blagovnih znamk na kulturo povečujeta njihovo moč ter učinkovitost.

Potem ko je pet let v Publicisu delal za naročnike Pernod Ricard in Jim Beam, se je Jonathan preselil v Crispin Porter + Bogusky, kjer je bil odgovoren za strateško načrtovanje za Burger King, Milko, Xbox, Hotels.com in Infiniti Motors. Po osmih letih v Crispin Porter + Bogusky je postal del ekipe na Wieden & Kennedy ter nato pred dvema letoma nadaljeval v agencijo McCann London, kjer je sedaj strateški partner za naročnike Aldi, Nurofen, Premier Foods in Just Eat.

 

 

 

Predavanja bodo potekala v angleškem jeziku brez prevoda. Organizator si pridržuje pravico do sprememb.