1. EFFIE DAN: znanje in navdih

11. marec 2020, 8.30 – 12.30, Hotel Slon, Ljubljana

Prvi strokovni Effie dan, ki se bo odvijal 11. marca 2020, bo temeljil na znanju in navdihu za učinkovito uspešnost. Trije vrhunski strokovnjaki bodo predstavili uspešne strategije globalnih tržnih znamk, podali poglobljeno vpogled v psihologijo potrošnikov na spletu in osmislili vlogo medijev v današnjem zapletenem svetu.

 

 

 


CENA IN UGODNOSTI

Cena kotizacije na osebo za redne prijave po 11. 2. 2020: 120 EUR + DDV

  • Partnerji Effie Slovenija 2020 prejmejo 30% popusta
  • Člani SOZ prejmejo 15% popusta
  • Člani DMS prejmejo 10% popusta

V kratkem bo za prijavitelje osebne udeležbe na voljo nov spletni prijavni sistem, ki bo v sodelovanju s partnerjem Effie Mastercard® ponudil ugodnejše cene! Ob plačilu s kartico Mastercard bodo prijave na dogodek »1. Effie dan: znanje in navdih« na voljo za le 108,00 € + DDV za redne prijave.

Popusti/ugodnosti se ne seštevajo. Na podlagi prijave, ki jo oddate prek obrazca, vam bomo izdali račun. Kotizacija vključuje udeležbo na dogodku in pogostitev med odmori.

PRIJAVE: https://bit.ly/2t3OEDW


PRELIMINARNI PROGRAM

8:30 prihod in pogostitev udeležencev

9:00 uvodni pozdrav in predstavitev članov prvo- in drugostopenjske žirije Effie Slovenija 2020

9:15 predavanje Nathalie Nahai

10:15 odmor s pogostitvijo

10:35 predavanje Karen Crum: Strategije globalno uspešnih tržnih znamk

Karen nam bo na predavanju predstavila svoje izkušnje in poglede na to, kako v tem kompleksnem svetu uspešno postavljati marketinške strategije tržnih znamk in kako najti prave načine, da znamka dolgoročno ostane v potrošnikovi zavesti. Pričakujte odlične in nagrajene primere iz prakse!, nasvete, na kakšne načine zagotoviti kratkoročne in dolgoročne poslovne uspehe, ker pa je sama zagovornica načela, da je kreativnost podlaga za učinkovitost, bo poudarila pomen uporabe kreativnost v celotnem marketinškem procesu.

11:35 predavanje Nick Mawditt: Kako načrtno analiziranje podatkov omogoča učinkovito in uspešno oglaševanje

Odgovornost medijev še nikoli ni bila pomembnejša kot je v obdobju transformacije in zaupanja, kjer so podajanje točnih, zanesljivih in relevantnih kazalnikov uspešnosti ključnega pomena. Naročniki in agencije se zaradi njihove priročnosti prevečkrat zanašajo le na nadomestke kazalnikov, zato se moramo vprašati, kako lahko s pomočjo dokazov razumemo resnične rezultate oglaševanja. Nick bo uporabil primere iz njegove bogate, tridesetletne kariere s področja medijskih in oglaševalskih raziskav, poleg tega pa bo predstavil nekatere izmed najnovejših tehnik, ki jih uporabljajo ponudniki zunanjega oglaševanja za spremljanje in merjenje uspešnosti kampanj s pomočjo naprav in lokacijskih podatkov.


PREDAVATELJI

Nathalie Nahai, spletna psihologinja

Nathalie je mednarodna govorka in avtorica knjižne prodajne uspešnice »Webs of Influence: The Psychology of Online Persuasion«, ki je bila prevedena v sedem jezikov. V svojem delu raziskuje preplet prepričevalne tehnologije, etike in psihologije spletnega vedenja. Dela z naročniki kot so Google, PwC, Unilever in Harvard Business Review. O vplivu tehnologije na naše življenje tudi piše za številne publikacije. Njeni govori na televizijskih programih (BBC, Sky, CNN) in radijskih postajah (BBC Radio 4) so bili zelo odmevni. Njene misli lahko spremljate tudi na njenih podkastih z naslovom The Hive Podcast in Seeking The Self. Nathalie na mednarodnem prizorišču predava o psihološki dinamiki, ki se skriva za vedenjem potrošnikov in uči o tem, kako v etičnih mejah prenesti principe vedenjske znanosti v digitalni svet komunikacij – v nadgradnjo spletnih strani, vsebinskega marketinga, oblikovanja izdelkov in potrošniške izkušnje.

 

 

 

Karen Crum,  globalna direktorica za strategije tržnih znamk, McCann Worldgroup

Karen je pred kratkim napredovala v globalno direktorico za strategije tržnih znamk v McCann Worldgroup, kjer vodi vse aktivnosti povezane z globalnimi strategijami tržnih znamk naročnikov agencije McCann. V svojem delu zagovarja načelo, da je kreativnost podlaga za učinkovitost. Karen je v svoji karieri oblikovala strategije in vodila time, ki so delali kampanje za npr. Microsoft, Xbox in Mastercard in osvojili številne nagrade. Za Xbox Design Lab Originals: The Fanchise Model so na kanskih levih leta 2018 prejeli Grand Prix, leta 2019 pa zlato nagrado za kreativno učinkovitost. Karen se lahko poleg kanskih levov pohvali tudi s številnimi drugimi nagradami (Clio Awards, D&AD, Effies, LIA, Webby Awards, One Show). Njena sposobnosti strateškega vodenja so okrepljene z redko kombinacijo sposobnosti in izkušenj, saj je Karen tudi glasbenica, katere glasba se vrti na BBC 6 Music. Še več, Karen je svojo kariero začela kot bioinformatičarka v biotehnološkem podjetju, ki je oblikovalo algoritme za analizo človeškega genoma. V svet oglaševanja in komuniciranja jo je pritegnilo zato, ker je lahko svoj ustvarjalni zagon uporabila za reševanje izzivov znamk in posla nasploh. 

 

Nick Mawditt, izvršni partner, Talon Outdoor

Nickova kariera v medijih in oglaševanju šteje že preko 30 let. Njegove bogate izkušnje vključujejo delo v medijski agenciji, delo pri agenciji Initiative, pri specialistih zunanjega oglaševanja Talon in Kinetic in na televiziji, vključujoč ITV in CNBC.
Nick je diplomiral s področja prava, privlačile pa so ga tudi vode tržnih raziskav in komunikacij. Svoje znanje in zanimanja je združil v organizacijah kot so Reuters, ITV in v raziskovalni družbi Taylor Nelson Sofres , ki je sedaj del družbe Kantar. Nick je postal direktor pri podjetju Initiative, kmalu zatem pa še ene izmed vodilnih britanskih medijskih agencij, kjer je upravljal z znamkami kot so Unilever, Johnson & Johnson in Cisco. Poleg tega je bil aktiven v mednarodnem medijskem okolju s podjetjema Initiative in CNBC, kjer je bil vodja raziskav in predsedujoči skupine za mednarodne televizijske raziskave.
Od 2007 dela v dinamičnem sektorju Outdoor media za podjetje Kinetic in sedaj tudi v neodvisni specializirani agenciji za zunanje oglaševanje Talon, kjer je vzpostavil in upravljal njen fokus na poglobljen vpogled v porabnike, učinkovitost in komuniciranje. V 2012 je implementiral prvi NFC test zunanjega oglaševanja ter pridobil poglobljen vpogled v vlogo tehnologije in urbanega vedenja v prihodnosti zunanjega oglaševanja. Za svojo inovativno raziskavo je prejel tudi nagrado Media Week.
Trenutno Nick skrbi za poslovni razvoj pri agenciji Talon, ki se je v času od ustanovitve globalno razširila ter več kot podvojila svoj tržni delež na britanskem trgu. Nick lahko deli svoje raznolike izkušnje iz spreminjajočega se sveta medijev, predvsem pa ima veliko znanja s področja zunanjega oglaševanja, kjer tehnologija, podatki in lokacijsko načrtovanje spreminjajo načine, na katere znamke uporabljajo ta komunikacijski kanal. Nick je tudi del programa UK Speakers for Schools, kjer deli svoje izkušnje mladim, ki šele začenjajo svoje kariere na področju medijev, podatkov in komunikacij.

Predavanja bodo potekala v angleškem jeziku brez prevoda. Organizator si pridržuje pravico do sprememb.

PRIJAVE: https://bit.ly/2t3OEDW